Exact Online

Beheer je bedrijf in de cloud

Krijg een centraal overzicht van je business met een geïntegreerd online pakket waarin boekhouding en CRM gecombineerd wordt.  Bouw je business nog sneller uit dankzij een realtime inzicht in je financiën, slimme mobile apps en een grotere klanttevredenheid.

Exact Online is een veilig en gebruiksvriendelijk online boekhoudpakket, waarmee u een eenvoudige administratie voert en via internet nauw samenwerkt met uw accountant.

U koopt geen software, maar neemt een abonnement op een online administratie. Hosting, ondersteuning door een professionele helpdesk en software-upgrades zijn bij de abonnementsprijs inbegrepen.


Exact Online abonnementen

Exact Online voor Boekhouding (Ondernemers)

Essentials    

  • No-nonsense boekhouden en facturatie met basis functionaliteiten. 
  • Inclusief 1 gebruiker & 1 administratie. Online samenwerken met uw accountant.
  • Met 5 (digitale) verkoopfacturen* en electronisch bankieren inbegrepen.
  • Uitbreiding mogelijk via koppelingen (apps). *extra kosten mogelijk voor apps & meerverbruik

Exact Online voor Boekhouding (Ondernemers)

Plus   

  • Geavanceerd boekhouden met uitgebreide functionaliteit en flexibiliteit.

    ALLE KENMERKEN VAN ESSENTIAL
  • Inclusief 2 gebruikers & 2 administraties. Online samenwerken met uw accountant.
  • Met 100 (digitale) verkoopfacturen* en electronisch bankieren inbegrepen.
  • Uitbreiding mogelijk via koppelingen (apps)*. 
  • Extra functies : Analytische boekhouding / Vreemde valuta / Budgetten / Vaste Activa

Exact Online voor Boekhouding (Ondernemers)

Professional    

  • Optimaal boekhouden met eindeloos gebruik.        

    ALLE KENMERKEN VAN PLUS
  • Inclusief 2 gebruikers & 2 administraties. Online samenwerken met uw accountant.
  • Met onbeperkte (digitale) verkoopfacturen* en electronisch bankieren inbegrepen.
  • Uitbreiding mogelijk via koppelingen (apps)*. 
  • Onbeperkt aantal verkoopfacturen

Exact Online voor Accountancy (Boekhoudkantoren)

Essentials

  • No-nonsense boekhouden in de cloud.
  • Inclusief 1 gebruiker & 1 administratie. Online samenwerken met uw klanten.
  • Multi-administratiebeheer.
  • Uitbreiding mogelijk van gebruikers en administraties.  Geen bankkoppelingen en geen apps.

Exact Online voor Accountancy    (Boekhoudkantoren)

Plus   

  • Geavanceerd boekhouden met no hands accounting.

    ALLE KENMERKEN VAN ESSENTIALS
  • Inclusief 1 gebruiker & 1 administratie. Online samenwerken met uw klanten.
  • Bankkoppelingen
  • Uitbreiding mogelijk van gebruikers en administraties.
  • Uitbreiding mogelijk via koppelingen (apps)* *extra kosten mogelijk
  • Extra functies : Vinden & corrigeren (bulk)

Exact Online voor Accountancy  (Boekhoudkantoren)

Professional 

  • Optimaal boekhouden en extra service voor grote kantoren.

    ALLE KENMERKEN VAN PLUS
  • Inclusief 1 gebruiker & 1 administratie. Online samenwerken met uw klanten.
  • Voorrang bij ondersteuning 
  • Toegang tot de Product Strategy Council 
  • Gebruikersprofielen beheren
  • Uitbreiding mogelijk van gebruikers en administraties.
  • Uitbreiding mogelijk via koppelingen (apps)*       *extra kosten mogeliijk 

Exact Online voor Handel

Standaard 

  • Voor handelsbedrijven die voorraadbeheer en logistiek willen optimaliseren.
  • Inclusief 1 gebruiker & 2 administraties. Online samenwerken met uw accountant.
  • Inbegrepen : boekhouding, bankkoppelingen en gratis CRM
  • Verkooporders verwerken en klantenfacturatie.
  • Voorraadbeheer
  • Offertes opstellen
  • Uitbreiding mogelijk van gebruikers en administraties. 
  • Uitbreiding mogelijk via koppelingen (apps)*       *extra kosten mogeliijk
  • ** korting bij jaarcontract

Exact Online voor Handel

Geavanceerd

  • Voor handelsbedrijven met behoefte aan meer geavanceerde logistiek. Zoals meerdere magazijnen, 100% traceerbaarheid of assemblagebeheer.

    ALLE KENMERKEN VAN STANDAARD
  • Inclusief 1 gebruiker & 2 administraties. Online samenwerken met uw accountant.
  • Meerdere magazijnen
  • Orderpickinglocaties
  • Serie- en batchnummers
  • Samengestelde artikelen
  • ** korting bij jaarcontract 

Exact Online voor Handel

Premium 

  • Voor handelsbedrijven met nood aan prognose, planning, autorisatie en geavanceerd magazijnbeheer.

    ALLE KENMERKEN VAN GEAVANCEERD
  • Inclusief 1 gebruiker & 2 administraties. Online samenwerken met uw accountant.
  • Verkoopprognoses maken 
  • Materiaalbehoefte inplannen 
  • Variabele opslaglocaties
  • Uitbreiding mogelijk van gebruikers en administraties.
  • Uitbreiding mogelijk via koppelingen (apps)*       *extra kosten mogeliijk 
  • ** korting bij jaarcontract

Exact Online voor Productie

Standaard

  • Voor productiebedrijven die hun productie en logistiek willen aansturen en optimaliseren.  Samen met inzicht in de financiële cijfers en berekeningen. 
  • Inclusief 1 gebruiker & 2 administraties. Online samenwerken met uw accountant.
  • Inclusief 1 Smart Shop Floor gebruiker.
  • Inbegrepen : boekhouding, bankkoppelingen en gratis CRM
  • Aan- en verkopen
  • Stuklijsten beheren
  • Offertes en voorcalculaties opstellen
  • Werkorders plannen en uitvoeren
  • Voorraad beheren
  • Uitbreiding mogelijk van gebruikers en administraties. 
  • Uitbreiding mogelijk via koppelingen (apps)*       *extra kosten mogeliijk
  • ** korting bij jaarcontract

Geavanceerd

  • Voor productiebedrijven met behoefte aan meer geavanceerde productie en logistiek.  Zoals meerlaagse stuklijsten, 100% traceerbaarheid en meerdere magazijnen. 
  • ALLE KENMERKEN VAN STANDAARD 
  • Inclusief 1 gebruiker & 2 administraties. Online samenwerken met uw accountant.
  • Inclusief 1 Smart Shop Floor gebruiker.
  • Werken met meerlaagse stuklijsten
  • Bijproducten ontvangen
  • Serie- en batchnummers registreren
  • Meerdere magazijnen gebruiken
  • Uitbreiding mogelijk van gebruikers en administraties. 
  • Uitbreiding mogelijk via koppelingen (apps)*       *extra kosten mogeliijk
  • ** korting bij jaarcontract

Exact Online voor Productie

Premium   

  • Voor productiebedrijven met nood aan prognoses, productie- en aankoopplanning (MRP) en uitgebreid magazijnbeheer.

    ALLE KENMERKEN VAN GEAVANCEERD
  • Inclusief 1 gebruiker & 2 administraties. Online samenwerken met uw accountant.
  • Inclusief 1 Smart Shop Floor gebruiker.
  • Verkoopprognose en productieplan
  • Materiaalbehoefte inplannen (MRP)
  • Offertes en orders goedkeuren
  • Variabele opslaglocaties
  • Uitbreiding mogelijk van gebruikers en administraties.
  • Uitbreiding mogelijk via koppelingen (apps)*       *extra kosten mogeliijk 
  • ** korting bij jaarcontract

Persoonlijk advies op maat van uw bedrijf

Liever de zaken even overlopen in een persoonlijk gesprek ?Geef ons snel een seintje, dat praat zoveel eenvoudiger.

Contacteer ons ->